Garancija cene
Facebook
Obroki
STL 2014

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BikeEk so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina BikeEk je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje RIBS COM d.o.o. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine BikeEk, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

CENE

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

 

Cene ''stara cena'' so neobvezujoče maloprodajne cene s cenika dobavitelja ali proizvajalca.

 

V kolesarskem centru Bike Ek vedno kupujete po najnižji ceni.
Če pri kateremkoli od SLOVENSKIH trgovcev najdete enak izdelek po nižji ceni kot pri nas, nam to poveste in mi vam zagotovimo enako ceno v naši trgovini.

 

Kako uveljavim garancijo najboljše cene? Preprosto!
Le posredujete objavljeno konkurenčno ponudbo prek elektronske pošte, ali pa nam pošljete predračun.

 

Garancija najboljše cene velja za vse artikle iz redne ponudbe slovenskih trgovcev pod pogojem, da je izdelek pri trgovcu, ki ponuja nižjo ceno dejansko tudi dobavljiv. Garancija ne velja v primerih razprodaj zaradi zaprtja trgovin, privatnih razprodaj ali drugih nestandardnih prodajnih akcij.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

V spletni trgovini BikeEk ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Po povzetju
- Po predračunu

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Plačila na obroke

Ponudnik omogoča na prodajnem mestu oziroma po povzetju naslednja plačila na obroke:

  • NLB: vsi lastniki NLB Eurocard kreditnih kartic lahko kupite artikel na do 12 mesecev brez obresti
  • Kredit na mestu: kredit se sklene na prodajnem mestu in omogoča nakup v vrednosti do 4.000 € in do 36 obrokov (velja spletna cena)
  • Diners Club: plačilo na obroke do 6 mesecev (ne velja gotovinski popust oziroma spletna cena)
  • American Express: plačilo na obroke do 6 mesecev (ne velja gotovinski popust oziroma spletna cena)

 

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Veljavnost akcijske ponudbe 

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

 

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@bikeek.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

 

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

 

Dobavni rok 

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni.

 

Dostava 

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za BikeEk spletno trgovino opravljajo Pošta Slovenije in GLS.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Pravica do zasebnosti 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani bikeek.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Komunikacija 

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 

Odveza odgovornosti 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@bikeek.si ali po klasični pošti na naslov:
Ulica heroja Lacka9, 2250 Ptuj.

 

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

RIBS COM d.o.o., Ulica heroja Lacka 9 2250 Ptuj T: 02 7712441, F: 02 7712440 E: info@bikeek.si