Patron ST eRIDE 910 je bil zasnovan in optimiziran za celodnevno vožnjo po trailih. Vrhunska integracija in natančno izbrana geometrija skupaj z neverjetno zmogljivo Boschevo pogonsko enoto zagotavljata veliko več kot le odlično vožnjo. Vaša vožnja gor in dol po trailih bo dosegla čisto novo raven užitka. Patron eRIDE - boss the trails.
Model ST (Super Trail) je še dodatno optimiziran za tiste, ki radi preživijo več časa v skokih v zraku in na strmem terenu. Je brez zaklepa vilice, Twinlock-a, in z večjim, 170 mm sprednjim vzmetenjem.
*Upoštevajte, da se lahko specifikacije koles spremenijo brez predhodnega obvestila.
Integracija, izjemna oblika in skrbno izbrana geometrija, vse to v kombinaciji z novim močnim pogonskim sistemom Bosch. Za vedno znova izjemno izkušnjo v gorah, na poti navzgor in navzdol. Patron eRIDE ST je novi gospodar gorskih stezic. S 170 mm hoda spredaj in 160 mm zadaj ponuja udobje na vzponih in spustih, pravzaprav se spušča kot enduro kolo in ponuja učinkovitost XC kolesa - seveda po zaslugi sistema Twinloc na zadnjem vzmetenju.
Pri Scottu so model Patron naredili povsem na novo, razvoj so začeli s praznim listom papirja. To je bila namreč odlična priložnost, da so na novo razmislili o integraciji in obliki ter močno izboljšali celotno kolesarsko izkušnjo. Nastalo je kolo z integriranim amortizerjem in napeljavami, popolnoma uglašeno geometrijo ter novim pogonskim sklopom Bosch z večjo baterijo, sam motor pa je sedaj postavljen tako, da omogoča optimalno moč in hlajenje.
VZMETENJE: popolnoma nova in revolucionarna oblika vzmetenja. Zadnji del je povsem integriran v glavni okvir in ponuja 160 mm hoda. Hkrati je v okvirju dovolj prostora za velik bidon.
POGONSKI SKLOP: Motor Bosch ponuja 85 Nm navora in do 340 % pomoči, ob tem pa popolnoma novo programsko opremo, ki še bolj poudarja naraven občutek. Vertikalen položaj za boljše hlajenje in zaščito.
BATERIJA: najnovejša tehnologija Bosch. Nova 750 Wh baterija ima za 20 % večjo kapaciteto; ta ponuja do 100 km ali 2000 višinskih metrov dosega v načinu Eco ter polovico tega v načinu Turbo.
INTEGRACIJA: e-kolesa imajo na krmilu precej stvari, zato sta ekipi Syncrosa in Scotta stopili skupaj in pripravili čisto rešitev z napeljavo kablov direktno preko krmilnega ležaja. Prednji in zadnji blatnik sta narejena po meri za to kolo in sta priložena že ob nakupu. V zadnjem je tudi integrirana svetilka LED.