02-771-2441

GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024

-26%
GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024
Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj vam pride na misel? Za nas je to Spark. Zakaj? No, poleg dejstva, da je hiter, lahek in izjemno zmogljiv na vseh vrstah terena, je presneto lep. Model Contessa je posebej prilagojen za ženske.
Scott
Scott
Stara cena z DDV:
3.399,00 €
Popust:
26 %
AKCIJSKI IZDELKI
2.490,00 €
Najnižja cena v 30 dneh
3.399,00 €
Dobavni rok
PO NAROČILU - pišite/pokličite za več informacij
Pinterest

GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024

 

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj vam pride na misel? Za nas je to Spark. Zakaj? No, poleg dejstva, da je hiter, lahek in izjemno zmogljiv na vseh vrstah terena, je presneto lep. Scott Spark je bil že za 2022 popolnoma prenovljen - lažji, izboljšana kontrola, nov sistem vzmetenja, ki izboljša odzivnost, Boost tehnologija za večjo togost in več prostora za gumo, vse strnjeno v daleč najboljše polnovzmeteno trail kolo na tržišču. Model Contessa je posebej prilagojen za ženske.

 

GLAVNE LASTNOSTI:

  • Spark Alloy SL okvir
  • RockShox Judy 130mm vilica
  • X-Fusion Nude 5, 120mm, TwinLoc
  • Shimano XT-Deore 12 Speed
  • Shimano Disc zavore
  • Schwalbe Wicked Will platišča
  • Velikosti od S do L

 

*Upoštevajte, da se lahko specifikacije koles spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

VZMETENJE - KINEMATIČNO

 

Polnovzmeteno kolo ne bo nikoli odlično brez dobro zasnovanega vzmetenja. Ko smo se prvič vozili na Sparkovi geometriji »Single pivot«, smo se zaljubili. Leta pozneje še vedno verjamemo, da je to najboljši pristop za hitro, udarno »singletrack« in trail vožnjo. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in dokazano kinematično maso. Uporaba gibljivega vrtišča v ohišju sedežne cevi je idealna rešitev za kolesa tega razreda. To nam omogoča, da ohranimo zelo lahek sistem, hkrati pa zagotovimo optimalno delovanje vzmetenja.

 

Najbolj opazna sprememba novega modela je ta, da so se preselili na platformo okvirja z integriranim vzmetenjem. Ta pristop nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez dodatne teže. Za optimalno delovanje vzmetenja mora biti prenos moči čim bolj neposreden. Temu, čemur se želimo izogniti, so neučinkovito usmerjena gibanja, z drugimi besedami, bočna gibanja (bočno na smer vožnje), ko je vzmetenje v aktivnem delovanju.

 

Vgrajeno vzmetenje nam omogoča, da na več načinov to izboljšamo. Konstrukcija okvirja okrog amortizerja je zasnovana tako, da je veliko bolj toga, kar zmanjšuje gibanje in spodbuja učinkovitejši prenos moči. Prav tako lahko dodamo veliko večje ležaje na osi sedežne cevi, s čimer dodatno okrepimo ta del in zmanjšamo nepotrebno gibanje. Naša integrirana tehnologija vzmetenja nam pomaga tudi pri izdelavi okvirjev z nižjo pozicijo amortizerja, kar zniža težišče. Kot rezultat ima kolo boljšo vodljivost in stabilnejšo vožnjo.

 

Čeprav se te izboljšave morda zdijo majhne, skupaj močno vplivajo na učinkovitejše vzmetenje. Poleg tega je amortizer popolnoma zaščiten pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

 

Ta »single pivot« postavitev vzmetenja je osnovana na Scottovi patentirani integrirani tehnologiji. Dostop do amortizerja prek območja spodnjega nosilca je olajšan skozi »zaščitno loputo«. To olajša prilagajanje odboja in vse ostale nastavitve vzmetenja ter zamenjavo kabla za sistem kontrole vzmetenja TwinLoc.

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

Spark ima sistem kontrole vzmetenja Twinloc. To je edinstven, patentiran sistem vzmetenja SCOTT, ki deluje tako, da poveže amortizer, sprednje vilice in okvir prek daljinskega upravljalnika. Z daljinskim upravljalnikom lahko uporabnik izbira med tremi načini vožnje, odprto funkcijo, »traction control« in zaklepanjem, s čimer učinkovito spreminja geometrijo kolesa, blaženje vzmetenja in krivuljo vzmeti hkrati.

 

S tem sistemom imate lahko tri kolesa v enem. To je še posebej pomembno za hitre vožnje po razgibanem terenu. Ste vozite navzgor po trailu? Način »zaklepanja« je kot nalašč za to. Tehnična »single track« ali udarni vzponi, kjer sta ključna oprijem in prenos moči? Preklopite v način »traction control« in se peljite. Ko pridete do vrha in je čas, da daste vse od sebe pri spustu, sprostite vzmetenje in izkoristite vse, kar vam Spark ponuja.

 

Ročica ima pod krmilom tudi gumb za potopno sedežno oporo. Ta ergonomska rešitev postavi vse krmilne elemente kolesa na eno mesto. Tako so lažje dostopni med vožnjo.

 

GEOMETRIJA / OBLIKA OKVIRJA

 

Pri snovanju geometrije novega Sparka so upoštevali mnenja in izkušnje najhitrejših športnikov na svetu. Z navdihom RC modela pripravljenega za dirko so želeli imeti različico, ki je hitra in sposobna za traile. S 130 mm hoda spredaj in amortizerjem z večjo zračno komoro zadaj, ki ponuja 120 mm hoda, je popolnoma novi Spark 900 resnično užitek za vožnjo po vseh vrstah terena. To je eno naših najhitrejših in najlažjih trail koles doslej.

 

 

Kar zadeva geometrijo, smo želeli resnično dinamično trail kolo. Zato smo našli rešitev za geometrijo, ki ne žrtvuje ničesar v smislu učinkovitosti, ko morate zmanjšati moč ali poleteti po tehničnih vzponih, hkrati pa športnikom daje varnost in samozavest pri spustih.

 

Drugi naš cilj je bil, da stvari ostanejo lahke. Spark smo zasnovali tako, da ima dve glavni coni: »togost« in »lahko težo«. S strateško ojačitvijo s karbonom v coni »togosti« si lahko privoščimo, da v coni »lahke teže« resnično zmanjšamo težo. Nekateri deli okvirja so tanjši kot kreditna kartica!

 

Integracija vzmetenja predstavlja nekaj omejitev glede teže, vendar je naši ekipi uspelo razviti najlažji polno vzmeteni karbonski prednji in zadnji triangel doslej.

 

Povsem nova platforma Spark je zasnovana okoli 55 mm »chain line«. S tem lahko zagotovimo velik odmik pnevmatik, hkrati pa ne zmanjšamo togosti – kar je ključnega pomena pri prenosu moči.

 

Na okvirju je dovolj prostora za dva bidona. Vsi ležaji na okvirju so opremljeni z dodatnim tesnilom in tako zaščiteni pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

»DEVIL IN THE DETAILS«

Novi Spark ima dodatno zaščito na »chainstayu«. Delovanje prestav je tako precej tišje.

Orodje skrito v zadnji osi je sedaj boljše kot kdaj koli prej. Vsebuje mini orodje T25, T30 in imbus 6 za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo

 

TABELA VELIKOSTI:

OKVIR
Spark Alloy SL 6011 Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
VILICE
RockShox Judy Silver TK Solo Air 15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer 2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
ZADNJI AMOARTIZER
X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Reb. Adj. Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
ZADNJI MENJALNIK
Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed
PRESTAVNI ROČICI
Shimano Deore SL-M6100-R / Rapidfire Plus
ZAVORE
Shimano MT501 Disc
GONILKA
Shimano FC-MT512-1 55mm CL / 30T
KASETA
Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
PESTI
Shimano HB-MT410-B CL / 15x110mm & Shimano FH-MT410-B CL / 12x148mm / Micro Spline
OBROČA
Syncros X-30SE / 32H / 30mm
KRMILO
Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B. Mini Rise / back sweep 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips
TEŽA
14,95 kg (tubeless)
SEDEŽNA OPORA
Syncros Duncan Dropper Post 2.5 31.6mm / S size 100mm / M size 125mm / L size 150mm
SEDEŽ
Syncros Savona 2.5 V-Concept
ROTOR
Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm
VERIGA
KMC X12
PLATIŠČA
Schwalbe Wicked Will 29x2.4" Performance / TLR / Foldable / Addix
SISTEM ZA NASTAVITEV AMORTIZERJEV
SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes
VZMETENJE
Front: 130mm / Rear: 120mm

Sorodni izdelki

    -15%
    GORSKO KOLO SCOTT SCALE RC TEAM ISSUE TR 2024
    Stara cena z DDV:
    4.639,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    3.940,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    4.198,15 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke, na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktivnosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih