29'' kolesa; največja prednost je boljše kotaljenje čez oviro, ostale prednosti:
|
|
Twinlock sistem ročice; patentiran sistem Twinlock ročice omogoča hkratno kontrolo prednjega in zadnjega amoartizerja. Odprta pozocija omogoča polni hod prednjega in zadnjega, s prvim klikom pa se na zadnjem vključi Traction funkcija, medtem, ko prednji ostane popolnoma aktiven. Kliknite še enkrat in prednji ter zadnji se popolnoma zakleneta. Nobeno drugo kolo na svetu nima tako uporabniku prijaznega sistema. Medtem, ko konkurenčni sistemi spreminjajo samo trdoto, Twinlock sistem spremeni še krivuljo vzmetenja, s čem se dinamično spremeni geometrija kolesa. | |
Trunnion; nov metrični sistem amortizerjev omogoča več hoda za isto razdaljo med pušama in s tem več maneverskega prostoa za razvoj vzmetenja. S tem je bil omogočen razvoj kompaktnega okvirja, ki je hkrati lažji in bolj tog, ter ima vseeno dovolj prostora za montažo velikega bidona. Obrnjen amortizer zniža center gravitacije kolesa, omogoča čiste linije, bolj tog okvir in hitrejše reagiranje vzmetenja. | |
Chain Guide; integriran chainguide je bil razvit s pomočjo tekmovalne ekipe SCOTT SRAM. Cilj je bil narediti zanesljivo komponento, ki preprečuje padec verige, ki je lahka, versatilna in nintegrirana v dizajn okvirja. | |
Genius Virtual 4Link; s pomočjo virtualnega linka smo izboljšali občutek vzmetenja, odzivnost pedaliranja in zaviranja, ki deluje v maksimalni harmoniji s Twinlock sistemom. Kinematično vzmetenje daje odlično odzivnost na manjše ovire ter tako poveča stik s tlemi. Perfektna podpora v sredini vzmetenja in kontroliran globok hod za udobne in zanesljive bottom-out. | |
GENIUS Trail geometrija; Genius je vedno bilo kolo zasnovano, da gre navzgor tako dobro kot navzdol. Nova geometrija ima daljši doseg (reach), večji slack in večji kot sedežne cevi, kar zbalansira sprednji del za bolj stabilno spuščanje. Končali smo s kolesom, ki se vzpenja kot netopir iz pekla in spušča hitreje kot lahko rečete 'padam'. | |
BOOST; standard pogonskega sklopa, ki ga je razvil SRAM, razžiri širine pest in gonilnega ležaja. To omogoča večjo togost sistema in možnost montaže širših platišč. Scott je optimiziral okvirje prav za ta standard, tako so naredili celotni sistem še bolj tog in prilagodljiv. | |
En okvir, trije standardi; z novim Geniusom so hoteli dosečti najboljšo versatilnost kolesa. Na novem Geniusu lahko zamenjate obroče iz 27,5'' na 29'' z enostavnim obratom čipa. En okvir, več opcij! | |
ICCR notranja napeljava; vsi bovdni in pletenice so speljane po celotni dolžini okvirja, tako se znebi zunanjih dodatkov, podaljša življenjsko dobo obeh, doseže bolj čist izgled ter olajša servise posege in razne nadgradnje. |