Gorsko kolo Scott Scale 900 RC Team 2022 je opremljen z ultralahkim HMF karbonskim okvirjem, najlažjim na tržišču, Rock Shox SID z daljinskim zaklepom, ki omogoča izbiro med tremi stopnjami.
SDS2; ¸medtem, ko se nekateri proizvajalci fokusirajo samo na komponente ali dele okvirja, je SCOTT integriral sistem blaženja udarcev v cel okvir. Vsak karbonski Scale je narejen iz zgornje komfortne cone, ki blaži udarce in spodnje toge cone, ki poskrbi, da kljub temu, da je kolo udobno, je izjemno togo in lahko. |
|
|
|
29'' kolesa; boljše kotaljenje čez ovire je najbolj opazna lastnost 29'' koles. Izboljšan oprijem je tudi ena izmed ključnih lastnosti. Večja stabilnost v dolgih zavojih, najmanjši stres na vzmetenje, najboljša stabilnost na lažjih trailih, prenaša moment,... |
|
Tapered Headtube; širša cev na spodnjem delu glave okvirja daje kolesu večjo togost, boljšo kontrolo in občutek varnosti ter stabilnosti. |
|
IMP; je najnovejša tehnologija pri izdelavi karbona. Zgornja, spodnja in glavna cev se proizvedejo v enem koraku v posebnem procesu. Ta proces zagotavlja lažji končni izdelek s hkratnim povečanjem moči pri vključevanju HMF kompozitnih vlaken v kombinaciji z novimi HMX vlakni. Rezultat te kombinacije je unikatno razmerje med težo in togostjo okvirja. |
|
ICCR notranja napeljava; vsi bovdni in pletenice so speljane po celotni dolžini okvirja, tako se znebi zunanjih dodatkov, podaljša življenjsko dobo obeh, doseže bolj čist izgled ter olajša servise posege in razne nadgradnje. |
|
SW dropouti; novi dropouti so integrirani v nov sistem osi. To naredi sistem lažji, bolj tog in okvir bolj odporen na udarce ob padcu. | |
Twinlock; patentirana ročica omogoča istočasno upravljanje s prednjim in zadnjim amortizerjem. Odprta pozicija daje poln hod spredaj in zadaj. En klik prestavi zadnjega na traction Control, spredaj pa vklopi Trail (FOX) ali Motion Control (Rock Shox). Naslednji klik zaklene prednji in zadnji amortizer. Nobeno drugo kolo na trgu ne omogoča tako enostavnega in učinkovitega sistema. | |
Asimetrična oblika; karbon deluje najbolje, kadar je položen naravnost. Asimetrične cevi omogočajo čiste linije mimo spojev in sistemov vzmetenja. Posldica je večja togost in nižja teža. | |
BOOST; stanard pogonskega sklopa, ki ga je razvil SRAM, razžiri širine pest in gonilnega ležaja. To omogoča večjo togost sistema in možnost montaže širših platišč. Scott je optimiziral okvirje prav za ta standard, tako so naredili celotni sistem še bolj tog in prilagodljiv. | |
EVO-LAP tehnologija; 80% procesa je izbira materiala. 20% otalega dela pa zahteva največ truda. Intenzivna uporaba specifičnih orodij za pravilno razporeditev in usmerjenost vlaken, optimiziranje površine. Rezultat je superlahek in kompakten okvir brez zmanjšanje togosti, udobja ali odpornosti na udarce. |