Čisto novi Scale RC, prenovljen za 2025, je popolna kombinacija togosti, lahkotnosti in 30 let strokovnega znanja o karbonu. Te karakteristike, zajete v brezkompromisni zasnovi okvirja, postavijo Scott Scale daleč pred vso konkurenco, z vsakim pritiskom pedal.
*Upoštevajte, da se lahko specifikacije koles spremenijo brez predhodnega obvestila.
Novi dizajn je brezkompromisno podvržen našemu prizadevanju za popolnost in težnjo po čisti učinkovitosti, pri čemer smo sledili načelu »oblika sledi funkciji«. V našem iskanju vrhunske in preproste konstrukcije, smo zasnovo osredotočili na bistvene elemente z uravnoteženim DNK-jem kolesa, da bi ustvarili povsem novo vrsto koles RC. Rezultat je preprost in čist dizajn, ki daje novemu Scale-u njegov značilen značaj in agresiven videz.
Če pogledamo postavitev okvirja na splošno, smo geometrijo novega Scale-a prilagodili glede na dolgoletne izkušnje športnikov. Eden glavnih ciljev pri oblikovanju je zagotoviti geometrijo, ki optimizira položaj vožnje in značilnosti upravljanja za širšo skupino kolesarjev in različne profile prog. V sodelovanju s športniki, kot so Nino Schurter, Kate Courtney in preostali člani ekipe SCOTT-SRAM Racing Team, smo lahko natančno določili geometrijo kolesa. Navdih za geometrijo izhaja iz našega dirkalnega kolesa s polnim vzmetenjem, Spark RC, ki je zmagal na svetovnem prvenstvu in je prilagojen za XC vožnjo.
Novi Scale je karbonska mojstrovina. Uravnotežene lastnosti različnih ogljikovih vlaken ustvarijo specifično mešanico za posamezen del kolesa in tako razvijejo značaj le tega. Uravnoteženje prefinjene mešanice različnih ogljikovih vlaken v enem sistemu in prepuščanje materialov, da naredijo, kar jim je namenjeno, je predstavitev strokovnega znanja o karbonu, ki smo ga pridobili v 30 letih.
Nova monokok konstrukcija Scale RC omogoča proizvodnjo z uporabo samo enega kalupa za glavni del kolesa - sprednji trikotnik. Z uporabo našega strokovnega znanja o karbonu je novi Scale sestavljen iz treh ločenih kosov, ki so zliti skupaj. To zaradi manjšega števila spojev, manjše teže in ohranjanje togosti poveča raven učinkovitosti – nekaj kar potrebujemo pri hardtail dirkalnem kolesu. S celotnim okvirjem, izdelanim kot sistem, zasnova monokok omogoča, da se sile enakomerno prenesejo na celoten okvir.
POLIMERNI VSTAVKI
Pri novem Scale-u smo zmanjšali vstavke, kjer je le mogoče. Namesto takih, ki so bili uporabljeni pretekla leta, smo uporabili polimerne različice, ki jih je mogoče najti kot vstavki za nosilce bidonov na HMX – SL okvirjih. Te je mogoče vstaviti in poravnati s okvirjem. Možnost namestitve potrebnih čepov zagotavlja kolesarjem največjo prilagodljivost in odpravlja morebitne šibke točke, saj jih je možno v primeru poškodb enostavno zamenjati. Čepi in vložki so enostavni za namestitev brez uporabe orodja.
VOTLA KONSTRUKCIJA DROPOUT-A
Dropout ima votlo konstrukcijo, ki omogoča, da se glava osi vpne ob notranjo površino nosilca menjalnika, glava je poravnana s površino. To omogoča najlažji način vpenjanja in čist videz. Tako »prihranimo« 7,5g; pri optimizaciji z ožjo konstrukcijo zadnjega trikotnika okvirja pa kar 20g.
Majhna odprtina omogoča enostaven dostop v notranjost okvirja, brez odstranitve spodnjega nosilca. Vzdrževanje okvirja je enostavno glede napeljave kablov.
Vodilo verige je nameščeno ob okvirju. Majhen nosilec z minimalistično konstrukcijo. Ko ni v uporabi, ga lahko enostavno odstranite in pokrijete s čepom.
Novi Scale je opremljen s Syncros Freaser IC integriranim krmilom. Kabli so nameščeni pod krmilom, izgled kolesa pa ne bi mogel biti bolj čist. Prav tako to onemogoča zvijanje kablov. Nova platforma dopušča tudi dodatne nastavitve kota krmilne cevi. Preprosto s 180 stopinjskim zasukom zgornjega krmilnega ležaja kot vilice spremenimo za 0,6 stopinj.
Monokok konstrukcija novega RC omogoča proizvodnjo z uporabo samo enega kalupa za glavni del kolesa, sprednji trikotnik. Z uporabo našega strokovnega znanja o karbonu je novi Scale sestavljen iz samo 3 ločenih kosov, ki so oblikovani skupaj. To neposredno pomeni povečano raven učinkovitosti zaradi zmanjšanega števila stičišč, s čimer se zmanjša teža ob ohranjanju vrhunske togosti. S polnim okvirjem, ki je konstruiran kot sistem, monokok zasnova omogoča okvirju, da prenaša sile kot celoto.