02-771-2441

GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC WORLD CUP EVO TR 2024

-20%
GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC WORLD CUP EVO TR 2024
Scott Spark je bil že za 2022 popolnoma prenovljen - lažji, izboljšana kontrola, nov sistem vzmetenja, ki izboljša odzivnost, izboljšana race geometrija, Boost tehnologija za večjo togost in več prostora za gumo, vse strnjeno v daleč najboljše polnovzmeteno XC kolo na tržišču. Scott Spark RC serija je namenjena najbolj zahtevnim gorskim kolesarjem - kolesa so super lahka, z izjemno togimi okvirji ter najboljšo opremo.
Scott
Scott
Stara cena z DDV:
11.329,00 €
Popust:
20 %
AKCIJSKI IZDELKI
8.999,00 €
Najnižja cena v 30 dneh
11.329,00 €
izbrano
M
DODAJ V KOŠARICO
Dobavni rok
NA ZALOGI - pišite/pokličite za več informacij
Pinterest

GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC WORLD CUP EVO TR 2024

 

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj vam pride na misel? Za nas je to povsem novi Spark RC. Zakaj, se sprašujete? No, poleg dejstva da je hiter, lahek in izjemno zmogljiv na vseh terenih, je preprosto noro dober. 

 

Model TR pride o premljen z novo SRAM XX SL Eagle AXS Transmission grupo!

 

GLAVNE LASTNOSTI:

  • Spark RC Carbon HMX okvir
  • RockShox SID Ult. RD3 120 mm vilica
  • RS Nude 5 RLC3, 120mm, TwinLoc
  • SRAM XX SL Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
  • Shimano XTR Disc zavore
  • Maxxis Rekon Race zložljive pnevmatike
  • Velikosti od S do XL

 

*Upoštevajte, da se lahko specifikacije koles spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

VZMETENJE - KINEMATIČNO

 

Polnovzmeteno kolo ne bo nikoli odlično brez dobro zasnovanega vzmetenja. Ko smo se prvič vozili na Sparkovi geometriji »Single pivot«, smo se zaljubili. Leta pozneje še vedno verjamemo, da je to najboljši pristop za hitro, udarno »singletrack« in trail vožnjo. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in dokazano kinematično maso. Uporaba gibljivega vrtišča v ohišju sedežne cevi je idealna rešitev za kolesa tega razreda. To nam omogoča, da ohranimo zelo lahek sistem, hkrati pa zagotovimo optimalno delovanje vzmetenja.

 

Najbolj opazna sprememba novega modela je ta, da so se preselili na platformo okvirja z integriranim vzmetenjem. Ta pristop nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez dodatne teže. Za optimalno delovanje vzmetenja mora biti prenos moči čim bolj neposreden. Temu, čemur se želimo izogniti, so neučinkovito usmerjena gibanja, z drugimi besedami, bočna gibanja (bočno na smer vožnje), ko je vzmetenje v aktivnem delovanju.

 

Vgrajeno vzmetenje nam omogoča, da na več načinov to izboljšamo. Konstrukcija okvirja okrog amortizerja je zasnovana tako, da je veliko bolj toga, kar zmanjšuje gibanje in spodbuja učinkovitejši prenos moči. Prav tako lahko dodamo veliko večje ležaje na osi sedežne cevi, s čimer dodatno okrepimo ta del in zmanjšamo nepotrebno gibanje. Naša integrirana tehnologija vzmetenja nam pomaga tudi pri izdelavi okvirjev z nižjo pozicijo amortizerja, kar zniža težišče. Kot rezultat ima kolo boljšo vodljivost in stabilnejšo vožnjo.

 

Čeprav se te izboljšave morda zdijo majhne, skupaj močno vplivajo na učinkovitejše vzmetenje. Poleg tega je amortizer popolnoma zaščiten pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

 

Ta »single pivot« postavitev vzmetenja je osnovana na Scottovi patentirani integrirani tehnologiji. Dostop do amortizerja prek območja spodnjega nosilca je olajšan skozi »zaščitno loputo«. To olajša prilagajanje odboja in vse ostale nastavitve vzmetenja ter zamenjavo kabla za sistem kontrole vzmetenja TwinLoc.

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

Spark ima sistem kontrole vzmetenja Twinloc. To je edinstven, patentiran sistem vzmetenja SCOTT, ki deluje tako, da poveže amortizer, sprednje vilice in okvir prek daljinskega upravljalnika. Z daljinskim upravljalnikom lahko uporabnik izbira med tremi načini vožnje, odprto funkcijo, »traction control« in zaklepanjem, s čimer učinkovito spreminja geometrijo kolesa, blaženje vzmetenja in krivuljo vzmeti hkrati.

 

S tem sistemom imate lahko tri kolesa v enem. To je še posebej pomembno za hitre vožnje po razgibanem terenu. Ste vozite navzgor po trailu? Način »zaklepanja« je kot nalašč za to. Tehnična »single track« ali udarni vzponi, kjer sta ključna oprijem in prenos moči? Preklopite v način »traction control« in se peljite. Ko pridete do vrha in je čas, da daste vse od sebe pri spustu, sprostite vzmetenje in izkoristite vse, kar vam Spark ponuja.

 

Ročica ima pod krmilom tudi gumb za potopno sedežno oporo. Ta ergonomska rešitev postavi vse krmilne elemente kolesa na eno mesto. Tako so lažje dostopni med vožnjo.

 

GEOMETRIJA / OBLIKA OKVIRJA

 

 

Kar zadeva geometrijo, smo želeli resnično dinamično trail kolo. Zato smo našli rešitev za geometrijo, ki ne žrtvuje ničesar v smislu učinkovitosti, ko morate zmanjšati moč ali poleteti po tehničnih vzponih, hkrati pa športnikom daje varnost in samozavest pri spustih.

 

Drugi naš cilj je bil, da stvari ostanejo lahke. Spark smo zasnovali tako, da ima dve glavni coni: »togost« in »lahko težo«. S strateško ojačitvijo s karbonom v coni »togosti« si lahko privoščimo, da v coni »lahke teže« resnično zmanjšamo težo. Nekateri deli okvirja so tanjši kot kreditna kartica!

 

Integracija vzmetenja predstavlja nekaj omejitev glede teže, vendar je naši ekipi uspelo razviti najlažji polno vzmeteni karbonski prednji in zadnji triangel doslej.

 

Povsem nova platforma Spark je zasnovana okoli 55 mm »chain line«. S tem lahko zagotovimo velik odmik pnevmatik, hkrati pa ne zmanjšamo togosti – kar je ključnega pomena pri prenosu moči.

 

Na okvirju je dovolj prostora za dva bidona. Vsi ležaji na okvirju so opremljeni z dodatnim tesnilom in tako zaščiteni pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

»DEVIL IN THE DETAILS«

Novi Spark ima dodatno zaščito na »chainstayu«. Delovanje prestav je tako precej tišje.

Orodje skrito v zadnji osi je sedaj boljše kot kdaj koli prej. Vsebuje mini orodje T25, T30 in imbus 6 za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo

 

TABELA VELIKOSTI:

OKVIR
Spark RC Carbon HMX Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
VILICE
RockShox SID Ultimate RD3 Air Custom Race Day Charger 3-Mode Damper 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset /Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 120mm travel
ZADNJI AMOARTIZER
RockShox NUDE 5 RLC3 Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Low Speed Ad.j / Debon Air / Reb. Adj./ Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
ZADNJI MENJALNIK
SRAM XX SL Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
PRESTAVNI ROČICI
SRAM Eagle AXS Rocker Controller
ZAVORE
Shimano XTR M9100 Disc
GONILKA
SRAM XX Eagle Transmission Carbon crankarm DUB / 55mm CL / 32T
KASETA
SRAM XX SL Eagle XS 1299 Transmission 10-52
PESTI
Syncros Silverton 1.0S-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H DT Swiss 240 Ratchet EXP 36 / XD Driver SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
OBROČA
Syncros Silverton 1.0S-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H DT Swiss 240 Ratchet EXP 36 / XD Driver SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
NOSILEC KRMILA
Ni podatka
KRMILO
Syncros Silverton 1.0S-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H DT Swiss 240 Ratchet EXP 36 / XD Driver SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
SEDEŽNA OPORA
FOX Transfer SL Performance Elite Dropper Post 31.6mm / S size 75mm / M, L & XL size 100mm
TEŽA
10,4 kg (tubeless)
SEDEŽ
Syncros Belcarra 1.0 Regular 1.0 Carbon rails
ROTOR
Shimano RT-MT900 CL / 180/F and 160/R
VERIGA
SRAM CN XX SL Eagle Transmission
PLATIŠČA
Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO
SISTEM ZA NASTAVITEV AMORTIZERJEV
SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes
VZMETENJE
Front: 120mm / Rear: 120mm

Sorodni izdelki

    -26%
    GORSKO KOLO SCOTT SCALE 965 BLUE 2024
    Stara cena z DDV:
    1.549,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    1.150,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    1.549,00 €
    -19%
    GORSKO KOLO SCOTT RANSOM 900 RC 2024
    Stara cena z DDV:
    10.299,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    8.390,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    10.299,00 €
    -24%
    ELEKTRIČNO GORSKO KOLO SCOTT ASPECT eRIDE 920 BLUE 2024
    Stara cena z DDV:
    3.919,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    2.990,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    3.919,00 €
    -29%
    ELEKTRIČNO GORSKO KOLO SCOTT PATRON eRIDE 900 ULTIMATE TR 2024
    Stara cena z DDV:
    13.389,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    9.490,00 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    13.389,00 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke, na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktivnosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih