Oversize gonilni del; PF86 gonilni ležaj z novo tehniko postavitve karbonskih vlaken je povečal togost proti staremo Foilu za kar 13% v tem delu. | |
Integrirana sedežna objemka | |
IMP tehnologija; tehnologija dovoljuje tanke kompleksne oblike cevi z odstranjevanjem 11% materiala pri spojih. Vsi imajo tudi NET tehnologijo, ki se znebi kozmetičnega sloja in še bolj zmanjša težo okvirja. | |
Fuselage interaction; Vsaka cev je orientirana glede na spodnjo in prednjo, saj so to prve točke, kjer pride do stika z zrakom. | |
F01 aero tehnologija; je bazirana na teoriji, da delna aero oblika, brez repa ima enake aerodinamične lastnosti kot le ta. Moderne aero oblike temeljijo na modelih in razmerjih, ki se uporabljajo v letalstvu, ampak ker kolesa dosegajo veliko nižje hitrosti, so pri Scott-u razvili prvo specifično aero obliko za kolo. | |
Comfort cona; medtem, ko je bil prvo Foil hvaljen za direkten prenos moči, odzivnosti, nizke teže in aerodinamike so nekateri vseeno zahtevali več udobja. Tako smo povečali podajanje na zadnji cevi in tako dosegli kar 86% izboljšanje udobja proti staremu Foilu in še dodatnih 11% pr prednji vilici. Brez žrtvovanja česarkoli drugega. | |
Tapered Headtube; cev vilice je odebeljena in tako prehaja iz 1 1/4 na 1 1/2. S tem je bila povečana togost prednjega dela za kar 13%, hkrati tudi lateralna togost vilice za celih 6%. Zaradi večjih ležajev je kolo tudi bolj odzivno. | |
Disk optimizirana vilica; popolnoma prenovljena vilica, da prenese asimetrične sile disk zavor in zagotavlja popolno pretok zraka mimo zavor. Dovolj razmaka za plašče do širine 700x30. | |
Thru Axle; Foil Disc ima 12mm os spredaj in zadaj. | |
Nosilec menjalnika; okvir ima adapterje za dva tipa menjalnika, klasičnega in tistega z direktno pritrditvijo. Direct mount daje več prostora za lažje snemanje obročev. | |
Dropouti; posebaj prilagojena za najlažjo možno snemanje in pritrjevanje obročev. Pesto najprej naleže na vodilo v okvirju, nato enostavno zdrsne v končni položaj. |